نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا باید تورینو را ترک کنم؟

چرا باید تورینو را ترک کنم؟

چیرو ایموبیله، گلزن جوان و ایتالیایی که در این فصل با درخششی غیرقابل انکار نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است، عنوان می کند که در حال حاضر تنها به تورینو فکر می کند.

این بازیکن ایتالیایی در حال حاضر با قراردادی به صورت مالکیت مشترک بین یوونتوس و تورینو، در تیم دوم شهر تورین توپ می زند. بیانکونری نیمی از مالکیت او را در اختیار دارد و بعید نیست با ادامه ی درخشش ایموبیله، سران بیانکونری به دادن فرصتی دوباره به او متقاعد شوند.

چیرو ایموبیله ی جوان در مصاحبه ای با لاسامپا از شرایط خود در تیم تورینو و آینده اش سخن گفت: «تورینو باشگاه مناسبی برای من است، صرف نظر از صحبت هایی که مربوط به آینده ام می شود. اینجا راحت هستم، نمی دانم چرا باید بگویم که می خواهم تورینو را ترک کنم. از کسانی که به من در اینجا ایمان داشته اند، سپاسگزارم.»

ایموبیله اکنون در تورینو به خوبی جا افتاده است: «من تنها کمی به اعتماد به نفس و فضایی آرامش بخش نیاز داشتم تا احساس کنم بازیکن مهمی هستم. بهترین فضای ممکن را اینجا پیدا کردم، در تورینو. آرام باقی می مانم، این بهای چیزی است که در حال انجام آن هستم. اما ذهن من جای دیگری نیست، مثل همیشه هستم، سر به زیر و متمرکز روی کارم.»

ایموبیله ی 24 ساله اکنون در رده ی دوم بهترین گلزنان سری آ ایتالیا، پایین تر از کارلوس توز از یوونتوس قرار گرفته است و امیدوار است با ادامه ی درخشش خود نظر چزاره پراندلی را برای دعوت او در جام جهانی 2014 برزیل جلب کند.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: